zondag 3 januari 2016

Welkom

VIJF jaar geleden alweer..

Hoi, leuk dat je mijn blog gaat volgen of leest. Nadat ik een paar jaar een 'privé' blog heb gehad, vond ik het toch weer een uitdaging om een blog te maken over de winkel en wat er allemaal bij komt kijken. Met leuke tips, ideeën en natuurlijk nieuwe woonaccessoires die er in de winkel te vinden zijn. 

Nadat ik een lange periode (22 jaar) werkzaam ben geweest op een chemisch laboratorium én runde ik daarnaast een leuke webwinkel, is het alweer vijf jaar geleden dat ik op 1 januari 2011 de stap heb gemaakt om ontslag aan te vragen bij mijn werkgever. Lijkt een heel tijd terug, maar die tijd is toch wel omgevlogen. Genieten doe ik er nog iedere dag van, als ik de sleutel in het slot steek van mijn eigen winkeltje vol mooie producten. Het was een super ervaring, het zoeken, je plekje vinden, dingen proberen, mensen ontmoeten, inkopen doen.. Zóo leuk! De landelijke stijl heeft iets meer plaats gemaakt voor de wat stoerdere kant. Dat is ook wel een dingetje, vindt gewoon té veel dingen en stijlen leuk.. voor in de winkel, want thuis heb ik dat veel minder. Dat komt misschien ook wel omdat ons gezin bestaat uit 'stoere' mannen ;) en kan ik in de winkel gewoon los gaan wat interieur betreft. Heerlijk.. ;)

Intussen is het eens zo leuke (kleine) pandje best gegroeid en staat vol met mooie woonaccessoires en lifestyle producten. Het is behoorlijk improviseren om alles toch hét plekje te geven. 'Waar je ook kijkt, je ziet steeds wat anders' hoor ik klanten vaak zeggen.. Natuurlijk erg leuk om te horen, dat er niet snel is uitgekeken, maar een iets ruimere opzet zou ik zelf erg prettig vinden. Stiekem kijk ik dan wel eens of er een andere lokatie is, die wat meer ruimte biedt. Wie weet..


Opening van de winkel in oktober 2010

Eerste blogje is een feit.. hooray!

Tot snel,
Groetjes Sonja




3 opmerkingen: